Щоб автомобіль функціонував справно, важливо вчасно проводити роботи по заміні витратних матеріалів самих різних систем, проте це не дасть гарантії, що проблем ніколи не виникне.

Так іноді буває, що після установки нових гальмівних колодок починають провалюватися гальма. Проблема ця досить серйозна, а тому і вирішувати її необхідно якомога швидше.

Так як сама система не надто складна, то і неполадку буде знайти досить просто, проте якщо людина самостійно не розбирається в пристрої авто, то краще відправитися на сервіс, щоб її усунули майстри своєї справи. Так буде і вигідніше, і швидше.

Причин подібної неполадки може бути кілька, тому шукати слід в наступному.

У незадовільному стані циліндрів. Проблема може проявлятися саме тоді, коли вони пошкоджені, а це, в свою чергу, призводить до розгерметизації гальмівної системи. Якщо в системі буде повітря, то може не тільки провалюватися педаль гальма, але і виникати безліч інших проблем з гальмуванням.

В системі низький рівень гальмівної рідини, який може знизитися в процесі розбору системи, а після завершення ремонтних робіт про його перевірці часто просто забувають. В результаті недостатня кількість рідини призводить до того, що педаль буде провалюватися. Відповідно, після заміни тормозних колодок важливо перевірити і при необхідності долити до потрібного рівня гальмівну рідину.

Після заміни колодок збірка системи була проведена неправильно. В такому випадку необхідно переконатися, що всі елементи системи встановлені на своє місце і надійно закріплені. Якщо проблема залишається, варто провести розбирання та складання заново.

Способи вирішення проблеми

З технічної точки зору несправність не є серйозною і найчастіше виникає саме через неуважність майстрів, які халатно ставляться до проведення процедури.

До слова, іноді проблема виникає, якщо деформуються ущільнювачі на системі або не вистачає мастила, що також досить легко вирішити. Головне, не ігнорувати наявність проблеми.

Після всіх робіт елементи (які мають потребу в цьому) необхідно обов’язково змастити, а в саму систему долити гальмівної рідини.

Якщо процедура виконується самостійно, то водій обов’язково повинен прокачати гальма. В іншому випадку провалювання гальма може залишитися, незважаючи на всі ремонтні дії. Дану процедуру можна проводити і самостійно, проте краще все ж звернутися в сервіс, так як там є необхідне обладнання, на яке водієві не доведеться додатково витрачатися.

Після заміни колодок кількість гальмівної рідини також знизиться, тому її обов’язково необхідно буде долити. За цим водієві необхідно простежити самостійно, оскільки в сервісі про цю дрібниці можуть і забути.

Після проведення подібних дій проблема повинна зникнути, якщо ж вона залишається, значить, щось було виконано неправильно і потрібно повторна діагностика з ремонтом тому варто звернутися за допомогою до автосервісу https://avtoservis.lviv.ua/

Share:

Залишити відповідь